KALİTE POLİTİKAMIZ
Hastanemiz Hastalarımızın sağlık için en iyi hasta bakımı ve tedavi hizmetlerini gerçekleştirebilmenin öneminin bilinci ile;
- Hasta ve çalışan memnuniyeti odaklı hizmet sunmak.
- Çağın gerektirdiği bilgi ve teknolojiyi kullanarak, sağlık alanında uluslararası standartlara uygun hizmet veren bir kurum olarak, çalışmalarını sürdürmek.
- Sürekli eğitimi teşvik etmek ve uygulamak.
- Kanıta dayalı veri takibi ile göstergeleri izlemek ve süreçleri iyileştirmek.
- Hasta ve çalışan güvenliğine odaklı hizmet anlayışını sürdürmek.
- Hasta haklarını gözetmek ve şikayet çözümünde öncü kurum olmak.
- Hasta bilgi gizliliği ve mahremiyetini her alanda korumayı hedeflemek.
- Etik kurallara uygun uluslararası kalitede hizmet sunmak.
- Çalışanlarımızın çevre bilincini artırmak.
- Hastane kaynaklarını etkin kullanmak ve süreç verimliliğini artırmak.
- Toplumun geniş kesimine kaliteli hizmeti sunmak.
Bu hususlarda öncü olmak için hizmet vermektedir. |
DEĞERLERİMİZ - Ulaşılabilirlik
- Güleryüzlülük
- Saygınlık
- Hijyenik ortam
- Hasta mahremiyeti
- Etkili iletişim
- Takım çalışması
- Hasta ve çalışan güvenliği
- Kalite ve sonuç odaklılık
|